مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-05اقتصادي

حمایت 80 درصدی صندوق نوآوری از حضور دانش بنیان ها در نمایشگاه انرژی افغانستان


شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در اولین نمایشگاه تخصصی انرژی (آب، برق، مخابرات) و خدمات فنی و مهندسی ایران در افغانستان می توانند تا 20 شهریور تقاضای خود را برای حضور در پاویون شرکت های دانش بنیان از طریق سامانه غزال ثبت کنند و از خدمات ویژه صندوق .

- شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در اولین نمایشگاه تخصصی انرژی (آب، برق، مخابرات) و خدمات فنی و مهندسی ایران در افغانستان می توانند تا 20 شهریور تقاضای خود را برای حضور در پاویون شرکت های دانش بنیان از طریق سامانه غزال ثبت کنند و از خدمات ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی تا 50 میلیون تومان به صورت بلاعوض استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بزرگترین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان با حمایت وزارت نیرو از اول تا سوم مهر ماه با هدف آشنایی فعالان بخش فنی و مهندسی ایرانی با پروژه های قابل اجرا در افغانستان برگزار می شود.

شرکت های دانش بنیان متقاضی نیز می توانند تا 80 درصد از خدمات بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی معادل 50 میلیون تومان برای حضور در پاویون شرکت های دانش بنیان استفاده کنند.

نمایشگاه تخصصی انرژی (آب، برق، مخابرات) و خدمات فنی و مهندسی ایران در افغانستان با توجه به اهمیت کشور افغانستان در صادرات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی صنعت برق، می تواند یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 80 درصدی صندوق نوآوری از حضور دانش بنیان ها در نمایشگاه انرژی افغانستان

حمایت 80 درصدی صندوق نوآوری از حضور دانش بنیان ها در نمایشگاه انرژی افغانستان