مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-05اجتماعي

24 هزار و 500 دانش آموز نهاوندی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند


بیش از 24 هزار و 500 دانش آموز نهاوندی سال تحصیلی جدید را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، در سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر کشور، صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور بیش از 24 هزار و 500 دانش آموز مدارس نهاوند بازگشایی شد.

در مراسم نمادین شروع سال تحصیلی که در آموزشگاه دخترانه شهیده نوشین امیدی برگزار شد مدیر آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: امسال ما در شرایطی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنیم که پس از هفت ماه تعطیلی مجددا فرایند آموزش و پرورش  آغاز شده و دانش آموزان با همکاری خانواده ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و شور و نشاط  در کلاس های درس حضور یافته اند.

محمدحسین دارایی با بیان اینکه سلامتی دانش آموزان برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است افزود: امسال رسالت سنگینی بر دوش آموزش و پرورش و به ویژه معلمان قرار دارد که یکی بحث آموزش دانش آموزان است و دیگری بحث رعایت مسائل بهداشتی مد نظر قرار دارد.

وی گفت: اول وظیفه همکاران ما در مدارس مقابله با ویروس وزارت آموزش و پرورش با درک لزوم سلامتی دانش آموزان و دغدغه خانواده ها امسال شیوه جدیدی را در زمینه آموزش دانش آموزان به کار گرفته که آن کوتاه کردن مدت زمان حضور دانش آموزان در کلاس درس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار و 500 دانش آموز نهاوندی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

24 هزار و 500 دانش آموز نهاوندی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند