مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 04:002020-09-05سياسي

اعلام فراخوان سوگواره هنری نوجوانان عاشورایی بر مدار حسین (ع)


با هدف انتقال مفاهیم و آموزه های اخلاقی فلسفه عاشورا و شناسایی استعدادهای نوجوانان در رشته های مختلف هنری، سوگواره هنری نوجوانان عاشورایی بر مدار حسین (ع) درفضای مجازی برگزار می شود.

- با هدف انتقال مفاهیم و آموزه های اخلاقی فلسفه عاشورا و شناسایی استعدادهای نوجوانان در رشته های مختلف هنری، سوگواره هنری نوجوانان عاشورایی بر مدار حسین (ع) درفضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عاشورا و طراحی پوستر با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی و عاشورا عنوان کرد که نوجوانان می توانند تا اربعین حسینی (17 مهر 99) آثار خود را در تمامی بخش ها به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

رییس فرهنگسرای اخلاق تصریح کرد: آثار نوجوانان در محورهای مختلف سوگواره با هماهنگی مدیریت آفرینش های ادبی و مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و براساس نظر هیأت داوران انتخاب و به برگزیدگان هر محور مسابقه به رتبه اول 15 میلیون ریال، به رتبه دوم 7 میلیون ریال و به رتبه سوم 5 میلیون ریال جوایز نقدی به همراه لوح یادبود اهدا می شود.

وی ادامه داد: آیین اختتامیه سوگواره بر مدار حسین (ع) در آستانه رحلت رسول گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در یکی از فرهنگسراهای محوری تهران برگزار و به صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان سوگواره هنری نوجوانان عاشورایی بر مدار حسین (ع)

اعلام فراخوان سوگواره هنری نوجوانان عاشورایی بر مدار حسین (ع)