مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 03:252020-09-05اقتصادي

اولین آموزشگاه طلاسازی در استان بوشهر افتتاح شد


اولین آموزشگاه فنی و حرفه ای طلا سازی در استان بوشهر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل زارع صبح شنبه در آیین افتتاح این آموزشگاه در برازجان اظهار داشت: لازم است با تکیه به داشته ها و استفاده از تخصص و دانش بومی برای توسعه در بحث کارآفرینی با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی که موجبات تحقق شعار سال است در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای طلا سازی زریاب در رشته های طلا سازی، جواهر سازی، تعمیرات طلا و نقره، گوهر تراش، فروشندگی، فیروزه کوبی، ملیله کاری و تولید جواهرات سیمی و مهره ای فعالیت دارد.

معاون اداری و پشتیبانی آموزش فنی و حرفه ای بوشهر تصریح کرد: هدف اصلی گام نهادن در راستای توسعه صنعتی و بهره گیری از هنرجویان مستعد و ایجاد اشتغال و به بالقوه رساندن ظرفیت های جوانان و نوجوانان است.

زارع به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای واگذاری خدمات دولتی به مؤسسات غیردولتی اشاره کرد و گفت: حرفه های مهارتی این آموزشگاه با همکاری فرمانداری دشتستان در حوزه مشاغل خانگی قرار خواهد گرفت تا با اعطا تسهیلات کارآموزان بتوانند کسب کار خود را شروع کنند.

وی به بیان توانایی های آموزشی این آموزشگاه پرداخت و گفت: بیش از 300 میلیون ریال سرمایه گذاری در این آموزشگاه صورت گرفته و ظرفیت آموزشی در هر رشته ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین آموزشگاه طلاسازی در استان بوشهر افتتاح شد

اولین آموزشگاه طلاسازی در استان بوشهر افتتاح شد