مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-04سياسي

درایت رهبری سبب خنثی شدن نقشه های شوم دشمن در برجام شد


امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه دولت باید از برجام خارج شود، گفت: درایت رهبری سبب خنثی شدن بسیاری از نقشه های شوم دشمن در برجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامام خمینی (ره) از نظام ستمگری شاهنشاهی نجات پیدا کرده است، افزود: نابودی حکومت پهلوی سبب شد ایران تحت پرچم حکومت والایی قرار گیرد.

ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان در معضل پسماند وی به بیان انتقاد از وضعیت وحشتناک آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود پرداخت و گفت: متأسفانه وضعیت پسماند در سراوان به بلای جان مردم تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان از انتقال شیرابه پسماند منطقه سروان به رودخانه های رشت ابراز نگرانی کرد و افزود: با ارتقای فاز نخست تصفیه خانه شیرابه می توان به حل معضل بهداشتی در رشت امیدوار بود.

آیت الله فلاحتی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولین اجرایی این استان خواست به حل مشکل پسماند بپردازند و تاکید کرد: برای حل این مشکلات از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و مراکز دانش بنیاد استفاده شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه مدیران با رویکردی جهاد به حل مشکلات رشت بپردازند، اظهار داشت: متأسفانه در حوزه شبکه برقی نیز با آسیب های جدی روبرو هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان به اشاره به اینکه کشورهای اروپایی با طرح اینستکس از شیطان بزرگ آمریکا پیروی می کنند، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درایت رهبری سبب خنثی شدن نقشه های شوم دشمن در برجام شد

درایت رهبری سبب خنثی شدن نقشه های شوم دشمن در برجام شد