مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-04سياسي

لزوم توجه مازندران به اقتصاد درون زای برون گرا


نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: امروز کشاورزی، صنعت، دامپروری و حتی گردشگری با نگاه سنتی پاسخ گوی نیاز مردم نیست و مازندران برای پیشرفت باید به اقتصاد درون زای برون گرا توجه کند.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: امروز کشاورزی، صنعت، دامپروری و حتی گردشگری با نگاه سنتی پاسخ گوی نیاز مردم نیست و مازندران برای پیشرفت باید به اقتصاد درون زای برون گرا توجه کند.

محمدعلی محسنی بندپی در آیین تودیع و معارفه فرماندار نوشهر با بیان اینکه در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به وحدت و بودن در کنار یکدیگر نیازمند هستیم، اظهارکرد: باید همه اختلافات سلیقه ای، قومی و قبیله ای کنار گذاشته شود، زیرا در یک شرایط بسیار بحرانی در کشور به سر می بریم.

وی افزود: در زمان فعلی آمریکای جنایتکار از هیچ کوششی برای به زانو در آوردن ملت ایران دریغ نکرده است و امروز بی شرمانه ترین، بدترین و سخت ترین تحریم های طول تاریخ دولت آمریکا بر مردم کشور ما سنگینی می کند.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه امروز حتی داروی کودکان مبتلا به بیماری های خاص و سرطانی در کشور ما نیز تحریم است، تصریح کرد: انرژی هسته ای و رعایت حقوق بشر کاملاً بهانه است، آمریکا با ماهیت جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارد و هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه مازندران به اقتصاد درون زای برون گرا

لزوم توجه مازندران به اقتصاد درون زای برون گرا