مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-04بين الملل

بارزانی در یک سفر رسمی به ترکیه رفت


رییس منطقه کردستان عراق در رأس هیأتی به ترکیه سفر کرده و قرار است با مسئولان این کشور دیدار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیچروان بارزانی رییس منطقه کردستان عراق صبح امروز (جمعه) در یک سفر رسمی به سمت ترکیه پرواز کرد.

به نوشته وبسایت شبکه رووداو ، علاوه بر بارزانی، کریم شنکالی ، رییس دفتر ریاست اقلیم کردستان، سفین دزیی مسئول اداره روابط خارجی منطقه کردستان و فلاح مصطفی مشاور بارزانی در این سفر او را همراهی می کنند.

بارزانی قرار است پیش از ظهر با مولود چاووش اغلو وزیر خارجه ترکیه و بعد از ظهر نیز با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه دیدار کند بارزانی روز چهارشنبه در بغداد حضور داشت و با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه و برهم صالح و مصطفی الکاظمی و تعدادی از رؤسا و مسئولین احزاب دیدار کرد.

سفر رییس منطقه کردستان عراق به ترکیه در شرایطی صورت می گیرد که برخی از گروههای سیاسی عراقی، اربیل را به تسامح و سکوت در قبال حملات هوایی و زمینی ترکیه به شمال عراق متهم می کنند.

حملاتی که در دو ماه گذشته مناطق شمالی استان دهوک را هدف قرار داده و علاوه بر دهها کشته و زخمی، موجب آوارگی هزاران نفر شده است.

ترکیه  از 14 ژوئن گذشته عملیات گسترده با نام پنجه عقاب و از 17 ژوئن عملیات پنجه ببر را در شمال عراق،  با هدف مقابله با عناص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارزانی در یک سفر رسمی به ترکیه رفت

بارزانی در یک سفر رسمی به ترکیه رفت