مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-03سياسي

بخشی از بزرگراه بابامیدان ، گچساران _ بهبهان به طول 40 کیلومتر افتتاح شد


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از بزرگراه بابامیدان ، گچساران _ بهبهان به طول 40کیلومتر و با اعتبار 2200میلیارد ریال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، قطعه سوم بزرگراه بابامیدان، گچساران_بهبهان با حضور وزیر راه وشهرسازی، استاندار، نماینده کهگیلویه و یاسوج و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

در این آیین  پژمان نیک اقبالی  با اشاره به اینکه در شهرستان گچساران  از  سالهای گذشته تا کنون کارهای بزرگ در حوزه راه و شهرسازی  صورت گرفته است، گفت: 2 پروژه محور مواصلاتی ، محور گناوه - گچساران و محور باباکلان _ گچساران گناوه  با مشارکت نفت  در این شهرستان در دست اجرا است.

 مدیرکل راه و شهرسازی  استان افزود: این 2 پروژه قریب بر70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره برداری رسیدن این پروژه بار ترافیکی را در این استان  کاهش می دهد.

 وی در ادامه به اجرای  طرح احیا و باز افرینی بافت فرسوده دوگنبدان اشاره و عنوان کرد: این طرح به عنوان پایلوت کشوری  در شهرستان گچساران در حال اجرا است.

 نیک اقبالی ادامه اد: در طرح بازآفرینی شهری تعداد 5300 واحد در هشت منطقه  این شهرستان که دارای بافت قدیمی است در 2 مرحله نوسازی می شود، افزود: هم اکنون 1500 واحد به بهره برداری رسیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از بزرگراه بابامیدان ، گچساران _ بهبهان به طول 40 کیلومتر افتتاح شد

بخشی از بزرگراه بابامیدان ، گچساران _ بهبهان به طول 40 کیلومتر افتتاح شد