مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-03ورزشي

محرمِ فرهنگی


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان توضیحاتی درباره 67 ایستگاه فرهنگی که به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم در این شهر برپاشده، - ایسنا/اصفهان رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان توضیحاتی درباره 67 ایستگاه فرهنگی که به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم در این شهر برپاشده، اعلام کرد که امروز نیز یک نمایشگاه بزرگ در گذر فرهنگی چهارباغ به همین مناسبت افتتاح می شود.

محمد عیدی، درباره برپایی غرفه های فرهنگی در شهر اصفهان به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: پس از هماهنگی و همکاری ای که میان معاونت فرهنگی سپاه صاحب الزمان (عج) استان و معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان شکل گرفت، مقرر شد به مناسبت ماه محرم برنامه مشترکی را در شهر اصفهان برگزار کنیم.

وی افزود: 67 ایستگاه فرهنگی در همین راستا با سازه های مخصوص و منحصر به فرد در 67 نقطه شهر اصفهان در مناطق 15گانه برپا شده که هر کدام از این ایستگاه ها در اختیار یکی از پایگاه های بسیج شهر اصفهان قرار گرفته است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: برای تمام این ایستگاه های فرهنگی شیوه نامه بهداشتی تنظیم شده تا شهروندان بتوانند با رعایت این دستورالعمل ها از برنامه های آن ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرمِ فرهنگی

محرمِ فرهنگی