مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-03سياسي

توسعه کردستان با استفاده از ظرفیت نخبگان همواره در اولویت بود


نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان گفت: تشکیل مرکز مطالعات راهبردی اولین کار ما در استان بود تا از دیدگاه های نخبگان استان در مسیر توسعه استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا حس کردم بهترین نتیجه برای کار من بود و به همین دلیل خدای بزرگ را شاکرم.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: مردم استان کردستان بسیار با محبت و خون گرم هستند و در این یک دهه خدمت من در استان کردستان هیچ وقت احساس غربت نکردم.

وی بیان کرد: ارتباط با مردم بسیار ارزشمند است و تمام سعی خودم را برای حفظ این ارتباط انجام دادم و همواره سعی می کردم این ارتباط با مردم در بهترین شرایط ممکن در دستور کار باشد.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: وظیفه ما همکاری با مسئولین استان در راستای توسعه استان بود و سعی کردیم با استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای در اختیار در راستای توسعه کردستان گام های مثبتی برداشته شود.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: هدف من از ابتدای زمان خدمتم این بود تا تمام تلاشمان را انجام دهیم که کردستان آرام و پایدار باشد و خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز در این مسیر به دست آمد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از نیازمندان به عنوان یک اولویت اصلی، افزود: تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات قشر ضعیف جامعه در استان انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کردستان با استفاده از ظرفیت نخبگان همواره در اولویت بود

توسعه کردستان با استفاده از ظرفیت نخبگان همواره در اولویت بود