مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-03اجتماعي

8 بیمارستان قزوین اخطاریه محیط زیستی دریافت کردند


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین اعلام کرد: هشت بیمارستان و مرکز درمانی قزوین به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات محیط زیست و پروتکل های بهداشتی در خصوص مدیریت و کنترل پسماند بیمارستانی اخطاریه زیست محیطی دریافت کردند.

- ایسنا/قزوین سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین اعلام کرد: هشت بیمارستان و مرکز درمانی قزوین به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات محیط زیست و پروتکل های بهداشتی در خصوص مدیریت و کنترل پسماند بیمارستانی اخطاریه زیست محیطی دریافت کردند.

احمد زارعی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا وحساسیت های لازم درخصوص این ویروس منحوس، با برنامه ریزی و برقراری تیم کارشناسی پایش، بازدید و بررسی بیمارستان های قزوین و نحوه مدیریت پسماند بیمارستان ها و مجتمع های بزرگ درمانی در دستور کار بوده و به صورت شبانه روزی اجرا می شود.

وی افزود: بی خطر سازی غیراصولی پسماندهای عفونی برخی بیمارستان ها و عدم مدیریت مناسب فاضلاب آن ها می تواند منشاء مهمی در انتقال بیماری های خطرناک باشد و به این جهت پایش و بازدید از بیمارستان ها امری ضروری و اولویت دار است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین همچنین گفت: در پایش های انجام شده عملکرد محیط زیستی بیمارستان ها، درمانگاه ها و مطب ها مورد بررسی قرار گرفت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 بیمارستان قزوین اخطاریه محیط زیستی دریافت کردند

8 بیمارستان قزوین اخطاریه محیط زیستی دریافت کردند