مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 02:252020-09-02اقتصادي

توسعه گردشگری شاهرود نیازمند داشتن برنامه عملیاتی جامع است


فرماندار شاهرود بابیان اینکه توسعه گردشگری شهرستان نیازمند داشتن برنامه عملیاتی جامع است، گفت: برای رسیدن به این مهم باید برای گردشگری هر شهر شهرستان برنامه و پیشنهاد ارائه شود.

- نادر فخری در گفتگو با خبرنگار مهر ، در پاسخ به این پرسش که بابت گردشگری باوجود 116 تأسیسات گردشگری شاهرود که در استان نظیر ندارد چه برنامه عملیاتی دارید، ابراز داشت: یکی از ظرفیت های مهم شاهرود گردشگری مذهبی، عرفانی، طبیعی و تاریخی که باید برای آن برنامه داشت.

وی بابیان اینکه در حال حاضر توسعه گردشگری در شاهرود بر اساس برنامه جامع نبود بلکه تنها نیازسنجی بود، تصریح کرد: باید در وهله نخست بتوان به شرایط موجود اشراف پیدا کرد که در چه وضعیتی هستیم سپس برای رسیدن به بهبود شرایط شهرستان اقدامات لازم صورت گیرد.

مشکل غیرقابل حل در حوزه صنعت شهرستان وجود ندارد معاون استاندار سمنان ضمن بیان اینکه سهم اعتبارات گردشگری شهرستان از 600 میلیون تومان برای سال جاری به دو میلیارد تومان افزایش یافت، افزود: با این اعتبارات می بایست به مطالعات لازم در خصوص برنامه های عملیاتی گردشگری پرداخت و ضمن آن برای هر شهر شهرستان برنامه و پیشنهاد ارائه شود تا بتوانیم سرمایه گذاران را به این حوزه سوق دهیم و صنعت گردشگری را رونق بخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری شاهرود نیازمند داشتن برنامه عملیاتی جامع است

توسعه گردشگری شاهرود نیازمند داشتن برنامه عملیاتی جامع است