مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-02سياسي

تحریف سخنان آیت الله جزایری، خلاف اخلاق و صداقت بود


دفتر نماینده خوزستان در مجلس خبرگان، خبر نادرست تمجید آیت الله جزایری از شریعتی و انتقاد از حجت الاسلام پناهیان را در راستای بهره برداری سیاسی و یک تحریف خلاف اخلاق و صداقت عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، چندی پیش خبری از آیت الله موسوی جزایری در پاسخ به انتقاد حجت الاسلام والمسلمین پناهیان از استاندار خوزستان در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش های گسترده ای مواجه شد.

حجت الاسلام کمیل عساکره، مسوول فضای مجازی دفتر آیت الله موسوی جزایری در خصوص این خبر، اظهار کرد: محتوای این خبر خلاف اخلاق و صداقت رسانه ای بوده و بسیار متعجب هستم که چرا چنین اقدامی را انجام داده اند.

وی ماجرا را این گونه روایت می کند: اخیرا جلسه ای با آیت الله جزایری بنا به درخواست شخصی به نام عبدالله نژاد از بخش استانی سایت خبر فوری و آراس، در رابطه با آخرین وضعیت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد و در این دیدار وی به همراه سه نفر از همکارانش حضور داشتند.

آیت الله موسوی جزایری، تا پیش از شرکت در جلسه، از متن سخنان حجت الاسلام پناهیان نسبت به استاندار خوزستان، هیچ گونه اطلاعی نداشت و در ابتدا خبرنگار سؤالات خود پیرامون حوزه علمیه خوزستان را مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف سخنان آیت الله جزایری، خلاف اخلاق و صداقت بود

تحریف سخنان آیت الله جزایری، خلاف اخلاق و صداقت بود