مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-02بين الملل

واکنش تلویزیون چین به نشست کمیسیون برجام


«سی جی تی ان» تلویزیون انگلیسی زبان چین در مطلبی تحلیلی ضمن انعکاس نشست کمیسیون مشترک برجام در وین گزارش کرد: امضا کنندگان توافق هسته ای ایران در این نشست بار دیگر اعلام کردند که از برجام حمایت می کنند چین هم از اقدامات آمریکا برای بازگرداندن تحریم های .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، «سی جی تی ان» روز چهارشنبه نوشت: همه شرکت کنندگان در کمیسیون مشترک برجام شامل نمایندگان چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس و ایران با تأکید بر اینکه «برجام یک عنصر اصلی در ساختار منع گسترش سلاح های هسته ای در جهان است که توسط شورای امنیت سازمان ملل تایید شده است» بر اهمیت حفظ این توافق بین المللی تاکید کردند.

گزارش نوشته است: «هلگا اشمید» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که ریاست جلسه کمیسیون مشترک برجام را بر عهده داشت در توییتر خود نوشت که شرکت کنندگان در این نشست «در تصمیم گیری برای حفظ توافق ایران و یافتن راهی برای اطمینان از اجرای کامل آن با وجود چالش های فعلی، متحد بودند».

تلویزیون چین گزارش کرد: شرکت کنندگان در این نشست اعلام کردند ایالات متحده به طور یکجانبه خروج خود از برجام را در 8 مه 2018 اعلام کرده و متعاقباً در هیچ فعالیت مربوط به برجام شرکت نکرده است لذا حق دخالت در این توافق را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تلویزیون چین به نشست کمیسیون برجام

واکنش تلویزیون چین به نشست کمیسیون برجام