مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 08:202020-09-02سياسي

ثبت نهمین اهدای عضو در زنجان طی سال جاری


مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: نهمین اهدای عضو انجام شده در استان با اهدای سه ارگان حیاتی طی سال جاری ثبت شد.

- ایسنا/زنجان مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: نهمین اهدای عضو انجام شده در استان با اهدای سه ارگان حیاتی طی سال جاری ثبت شد.

شهریار امام وردی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با نهمین اهدای عضو انجام شده در سال جاری، اظهار کرد: مرحوم مهدی حیدری، 12 ساله در اثر سانحه رانندگی موتورسیکلت به مرکز درمانی آیت الله موسوی زنجان انتقال یافته و بستری شده بود که پس از اطلاع از مرگ مغزی این بیمار، اقدامات لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد.

وی با بیان اینکه پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج و رضایت اولیا برای اهدای عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل و این عمل خداپسندانه انجام شد، افزود: کبد و کلیه های این بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا شد و نهمین مورد اهدای عضو سال جاری در استان زنجان به ثبت رسید.

این مسئول در رابطه با راه های دریافت کارت اهدای عضو، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با ارسال کد ملی به شماره 3432 و یا شماره گیری #3 *3432* و مراجعه به سایت اهدای عضو به آدرس https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نهمین اهدای عضو در زنجان طی سال جاری

ثبت نهمین اهدای عضو در زنجان طی سال جاری