مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-02دانش

جزییات ثبت نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای علمی کاربردی اعلام شد


ثبت نام برای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال 1399 تا 18 شهریور ماه ادامه دارد.

- ثبت نام برای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال 1399 تا 18 شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مهر ماه سال 1399 می توانند تا 18 شهریورماه نسبت به ثبت نام در این دوره از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس www.

sanjesh.

org اقدام کنند.

بر این اساس، گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل های تحصیلی، بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیت های عمومی متقاضیان بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد.

متقاضیان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام مرتبط با رشته های تحصیلی انتخابی باشد، در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای علمی کاربردی اعلام شد

جزییات ثبت نام مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای علمی کاربردی اعلام شد