مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-02اقتصادي

اجرای 72 پروژه زیربنایی بنیاد مسکن در آزادشهر و رامیان


رییس بنیاد مسکن شهرستان های آزادشهر و رامیان گفت: امسال 72 پروژه زیربنایی برای ایمنی روستاها از حوادث طبیعی با اعتبار 13 میلیارد تومان در این دو شهرستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، مرتضی احمدی در شورای اداری بنیاد مسکن با حضور مدیر کل بنیاد مسکن اظهار کرد: هدف و برآیند فعالیت های بنیاد مسکن تسهیل در زندگی روستاییان در محل سکونت آنها است زیرا معتقد هستیم مردم روستا مولد بوده و محصولاتی را تولید می کنند.

وی تصریح کرد: تسهیل زندگی روستاییان افزایش تولیدات آن را در بر داشته و این امر سبب اجرای اقتصاد مقاومتی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن شهرستان های آزادشهر و رامیان با اشاره به اجرای پروژه های زیربنایی در روستاهای این دو شهرستان ادامه داد: از سال گذشته از محل اعتبارات تملک دارایی، حوادث و ماده 10 منابعی برای پیشگیری از وقوع حوادث در اختیار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: 72 پروژه زیربنایی در راستای ایمنی روستاها از حوادث طبیعی با اعتبار 13 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که تاکنون 41 پروژه به اتمام رسیده و مابقی آن در دست اجرا است.

احمدی گفت: این پروژه ها شامل اجرای کانال دفع سیلاب، زهکشی روستاهای در معرض رانش، شمع کوبی روستاهای نرگس چال و کشکک ، جدول گذاری، زیرسازی و آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 72 پروژه زیربنایی بنیاد مسکن در آزادشهر و رامیان

اجرای 72 پروژه زیربنایی بنیاد مسکن در آزادشهر و رامیان