مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-01سياسي

برادران قمشی؛ همچنان رزمنده، همچنان بسیجی


مطلب حاضر در باب معرفی دو برادر از نسل اول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که به گفته نویسنده آن همچنان رزمنده و همچنان بسیجی اند.

دکتر عباس امام در این یادداشت از نسلی سخن گفته که بی ادعا و بی چشمداشت هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این یادداشت را در ادامه می خوانید: منظورم این دو برادر است؛ به نام های دکتر مهدی قمشی و دکتر رحیم قمشی.

مهدی که اکنون 62 ساله است و استاد دانشگاه شهید چمران اهواز؛ دکترای علوم آب دارد (از استرالیا) و از نظر جایگاه علمی دانشگاهی استاد تمام (پروفسور) است و استاد نمونه کشوری.

رحیم نیز با 56 سال سن دکترای علوم سیاسی است و در حال حاضر بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چراکه از روزهای نخست جنگ، رزمنده بوده و پس از شش سال رزمندگی در عملیات کربلای چهار به اسارت نیروهای متجاوز صدامی درآمده؛ چهار سال و اندی اسارت را تحمل کرده و جزو آخرین گروه از آزادگانی بوده که به وطن بازگشته است.

دکتر مهدی قمشی را در مجموع بیش از 30 سال است که می شناسم اما دکتر رحیم قمشی را متاسفانه تاکنون اصلا به صورت حضوری ندیده ام.

توضیحات بیشتر را از دکتر مهدی قمشی شروع می کنم.

در مجموع، بیش از 30 سال است که مهدی را دورادور می شناسم و حدود 15 سال است که از فواصل نزدیک تر در محیط های آموزشی دانشگاهی، اجتماعی، فرهنگی و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادران قمشی؛ همچنان رزمنده، همچنان بسیجی

برادران قمشی؛ همچنان رزمنده، همچنان بسیجی