مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 18:152020-09-01اجتماعي

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته


مهار آتش سوزی در مراتع تکاب، اجرای طرح هوشمندسازی در مرزهای کشور، تبادل الکترونیکی اسناد بستری در 7 مرکز غیردولتی آذربایجان غربی و تایید 18 هزار ثبت نامی بیمه بیکاری ایام کرونا در آذربایجان غربی اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان غربی در 24ساعت گذشته بود.

- را اینجا مشاهده می کنید: مهار آتش سوزی در مراتع تکاب در آذربایجان غربی دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب در جنوب آذربایجان غربی گفت: آتش سوزی گسترده در 21 هکتار از مراتع و اراضی ملی مناطق حفاظت شده روستاهای اطراف این شهرستان پس از 12 ساعت مهار شد.

اجرای طرح هوشمندسازی در مرزهای کشور  فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه یکی از اولویت های نیروی انتظامی و مرزبانی طی امسال هوشمندسازی است،گفت: طرح هوشمندسازی و کنترل مرزهای کشور با استفاده از ابزار تصویری اجرا می شود.

تبادل الکترونیکی اسناد بستری در 7 مرکز غیردولتی آذربایجان غربی مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی با اشاره به اجرای این طرح در مراکز غیردولتی گفت: 16 مرکز غیردولتی در این استان وجود دارد که تاکنون هفت مرکز از طرح تبادل اسناد بستری به صورت الکترونیکی بهره مند شده اند.

تایید 18 هزار ثبت نامی بیمه بیکاری ایام در استان گفت: در این ایام 25 هزار نفر در آذربایجان غربی، برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کرده بودند که از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته