مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-01اقتصادي

پا بر گلوی آذرآب/تیر خلاص بر پیکر نحیف آذرآب


در حالی که در موضوع افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها سهامداران آذرآب بارها با مخالفت مسوولین مواجه شده و حتی شورای تامین استان مصوبه ای را در این زمینه به تصویب رسانده، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ داستان این روزهای صنایع اراک مثنوی 70 منی است از منفعت طلبی ها، فرصت طلبی ها، رانت خواری ها،  از کارگران بیکارِ تشنه کار و متهم به سنگ اندازی.

داستان دیروز هپکوی اراک، قصه فردای آذرآب را خواهد ساخت، ابرصنعت هایی که یکی پس از دیگری قربانی امیال کسانی شده اند که به جای تولید، در اندیشه بورس و بورس بازی از کاه کوه می سازند و نداشته های خود را از قِبَل برند مدیریتی چندین برابر می کنند.

هنوز جوهر قلم ها خشک نشده از نوشتن آنچه بر هپکو گذشت، اینبار باید روایت گر داستانی از جنس آذرآب باشند، آذرآبی که تا همین دیروز کارگرانش برای گرفتن حقوق در کف خیابان ها فریاد می زدند.

کمتر کسی است که این روزها با نام هپکو بیگانه باشد، آنچه چند سال اخیر بر این غول صنعت ایران گذشت چنان قدرتی داشت که به خوبی توانست هپکو را بیش از محصولات چند دهه اش، به کشورهای آن سوی مرزها بشناساند، این روزها همه هپکو را می شناسند آنهم به واسطه فریادهایی که کارگرانش برای زنده ماندن آن سر دادند، کتک خوردند، زندانی کشیدند، حرف ها شنیدند و تهمت ها تحمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پا بر گلوی آذرآب/تیر خلاص بر پیکر نحیف آذرآب

پا بر گلوی آذرآب/تیر خلاص بر پیکر نحیف آذرآب