مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-01سياسي

بخت بسته قانون تسهیل ازدواج پس از 15 سال تصویب


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی و اصلاح قانون تسهیل ازدواج جوانان در کمیته زنان و خانواده این کمیسیون خبر داد و گفت: مسئولان باید درک کنند که مساله از پیر شدن جمعیت گذشته و به انقراض نسل ایرانی رسیده است.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی و اصلاح قانون تسهیل ازدواج جوانان در کمیته زنان و خانواده این کمیسیون خبر داد و گفت: مسئولان باید درک کنند که مساله از پیر شدن جمعیت گذشته و به انقراض نسل ایرانی رسیده است.

علی اصغر عنابستانی با انتقاد از افزایش تعداد جوانان در سن ازدواج، اظهار کرد: یکی از عوامل عمده در تجردگرایی و افزایش سن ازدواج ساختار فرهنگی حاکم بر جامعه است که به طور مرتب از سمت هنجارهای غربی و نوع غلط و نابسامان زندگی غربی توسط فضای مجازی و بمباران اطلاعاتی بر ما تحمیل می شود و باید آن را جدی گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه نمی توان تاثیر فضای فرهنگی حاکم بر افزایش سن تجرد و ازدواج را نادیده گرفت، افزود: مشکلات و مسائل اقتصادی هم از عوامل موثر بر افزایش سن ازدواج است و نمی توان منتظر ماند تا وضعیت اقتصادی سامان یابد و مشکلات رفع شود سپس به جوانان بگوییم ازدواج کنند بلکه باید در همین شرایط نامناسب اقتصادی با ارائه مشوق ها و ایجاد ساختارهایی، هزینه های ازدواج را کاهش و تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخت بسته قانون تسهیل ازدواج پس از 15 سال تصویب

بخت بسته قانون تسهیل ازدواج پس از 15 سال تصویب