مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-01اقتصادي

کاهش صادرات فرش از 5000 هزار به 500 تن


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد دار قالی کافی نیست و باید بازار فروش فرش فراهم شود.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد دار قالی کافی نیست و باید بازار فروش فرش فراهم شود.

عیسی منصوری، 11 شهریورماه در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری خراسان شمالی، با اشاره به اینکه فضای کشور به گونه ای است که باید بر اساس برنامه زمان بندی اقدامات اجرایی بیشتری داشته باشیم، افزود: صادرات فرش از پنج هزار تن به 500 تن کاهش پیدا کرده است و در این شرایط نیاز است که در وهله نخست بازار فرش را رونق دهیم و پس از آن به دنبال ایجاد دارهای قالی جدید باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از علت های کاهش صادرات فرش، تحریم ها هستند، تأکید کرد: پرداخت تسهیلات باید در مراحل آخر انجام شود و پیش از آن نیاز است که بازار فروش واحدهای تولیدی را فراهم کنیم.

منصوری اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان دبیر کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان باید نتایج اثرگذاری اجرای طرح های مختلف اشتغال به ویژه طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری را ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش صادرات فرش از 5000 هزار به 500 تن

کاهش صادرات فرش از 5000 هزار به 500 تن