مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-01اجتماعي

طرح نذر سلامت توسط جمعیت هلال احمر در خوزستان اجرا شد


سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال با مشارکت داوطلبانه اعضای کانون های دانشجویی و.

- .

این جمعیت در استان خبر داد.

رقیه حاجی پور در گفت وگو با ، آشناسازی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با منش انسان دوستانه امام حسین علیه السلام و یاران با وفایشان و آشنا سازی بیشتر جامعه با اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر، به ارائه خدمت به عزاداران حسینی پرداخته اند.

وی به خدمات ارائه شده در این طرح اشاره کرد و افزود: در طول اجرای این طرح در استان خوزستان بیش از 210 هزار نفر از خدمات این ایستگاه ها که شامل تب سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری (سرفه، عطسه و…) در ورودی هیئت ها، همکاری در نشانه گذاری برای تعیین فواصل استقرار عزاداران، همکاری در ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم قبل و بعد از برنامه، راهنمای عزاداران برای رعایت فاصله 2 متری، ضدعفونی کردن دست های عزاداران، کنترل پوشش ماسک عزاداران و راهنمایی افراد بدون ماسک برای دریافت ماسک و ارائه توصیه های بهداشتی لازم به عزاداران در هر برنامه توسط عضو آموزش دیده، بهره مند شده اند.

حاجی پور در ادامه بیان کرد: حدود 50 هزار ماسک و دستکش یکبار مصرف نیز با مشارکت خیران تهیه و به صورت رایگان در اختیار عزاداران حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نذر سلامت توسط جمعیت هلال احمر در خوزستان اجرا شد

طرح نذر سلامت توسط جمعیت هلال احمر در خوزستان اجرا شد