مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-01اقتصادي

320 میلیارد تومان پروژه در منطقه ویژه پارسیان به مناقصه رفت


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و صنایع انرژی بر پارسیان گفت: 320 میلیارد تومان پروژه زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مرحله مناقصه و اکران عمومی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود پاکزاد صبح امروز در گفت وگویی رسانه ای عنوان داشت: افق تازه ای از پیشرفت و توسعه سرمایه گذاری های زیرساختی در پیش روی منطقه ویژه اقتصادی و صنایع انرژی بر پارسیان در غرب استان هرمزگان قرار گرفته است به طوری که با تکمیل فرآیندهای اولیه، 320 میلیارد تومان پروژه زیرساختی در این منطقه به مرحله برگزاری مناقصه رسیده است.

وی افزود: فرخوان ایستگاه تقلیل فشار گاز به مبلغ 215 میلیارد تومان و جاده پسکرانه به بندر و آماده سازی کریدور به مبلغ 105 میلیارد تومان منتشر شده و با حمایت سازمان ایمیدرو در مهرماه امسال 150 میلیارد تومان پروژه دیگر از پروژه های مهم و اساسی منطقه نظیر گره ترافیکی، کنترل و مهار سیلاب و فیبر نوری منطقه به مناقصه خواهد رفت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و صنایع انرژی بر پارسیان تأکید کرد: همه زیرساخت های لازم برای توسعه این منطقه با دقت احصا و کارشناسی شده است و در حال بررسی های دقیق به منظور رساندن آنها به مرحله مناقصه و اجرای آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 میلیارد تومان پروژه در منطقه ویژه پارسیان به مناقصه رفت

320 میلیارد تومان پروژه در منطقه ویژه پارسیان به مناقصه رفت