مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-01اجتماعي

پیش بینی ها در راستای آماده سازی مدارس برای بازگشایی لحاظ شده است


امسال با ملاحظه وقفه آموزشی و جبران کاستی ها و تجربیات ارزنده ای که در این مدت بدست آمد و با همت و هماهنگی مجموعه و بخش های مختلف دولتی و غیردولتی حتما شاهد یک بازگشایی خوب و اثر بخش خواهیم بود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال با ملاحظه وقفه آموزشی و جبران کاستی ها و تجربیات ارزنده ای که در این مدت بدست آمد و با همت و هماهنگی مجموعه و بخش های مختلف دولتی و غیردولتی حتما شاهد یک بازگشایی خوب و اثر بخش خواهیم بود.

علیرضا نخعی در گفت وگو با ایسنا درباره اهمیت و نقطه عطف سی و چهارمین اجلاس مدیران روسای آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم که این مهم کاملا متفاوت و با اقتضاعات شرایط جدید را شاهد خواهیم بود که برای بازگشایی موضوعات مختلف و اظهار نظرات و پیشنهادات و شیوه های مختلف در این اجلاس مورد بحث قرار می گیرد.

وی نکته برجسته این اجلاس را حضور مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس عنوان کرد و ادامه داد: از رهنمودهای ایشان برای برنامه های آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین و بازگشایی مدارس بهره مند خواهیم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در لرستان نیز همه پیش بینی ها در راستای آماده سازی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی،ثبت نام دانش آموزان، تامین تجهیزات مورد نیاز و توزیع کتب درسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ها در راستای آماده سازی مدارس برای بازگشایی لحاظ شده است

پیش بینی ها در راستای آماده سازی مدارس برای بازگشایی لحاظ شده است