مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 02:352020-08-31فرهنگي

کرونا ؛ فیلم های توقیفی و قاچاق را به سرانجام می رساند؟


انتشار نسخه قاچاق بعضی فیلم های مشکل دار این سوال را به همراه دارد که آیا در روزهای کم فروغ و آسیب دیده سینما بخاطر شیوع کرونا، نمی شود مُهر توقیف را از این فیلم ها برداشت تا در اکران پرده ای یا آنلاین به جذب بیشتر مخاطب کمک کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه از ابتدای دولت یازدهم تلاش برای نمایش فیلم های توقیف شده در دولت قبلی مشهود بود و در این هفت سال هم مشکل برخی فیلم ها حل شده، اما هنوز آثاری باقی مانده اند که گویی یا مشکل شان قابل حل نیست یا اراده ای برای پیگیری اکران آن ها وجود ندارد.

در این چند سال فیلم های آشغال های دوست داشتنی ، عصبانی نیستم و خانه پدری شاخص ترین آثاری بودند که با اصلاح چند سکانس به اکران رسیدند گرچه آنچه باز هم بر سر خانه پدری آمد و اکران محدودی که به فیلم داده شد آن را دوباره به صندوق توقیف برگرداند.

علاه براین ها پریناز ، ماهی و گربه ، پاداش با نام جدید از رییس جمهور پاداش نگیرید ، نقش نگار و خانه دختر از دیگر فیلم هایی بودند که بالاخره در این چند سال مجوز نمایش گرفتند، اما گزارش یک جشن ، خیابان های ناآرام ، صد سال به این سال ها و خرس همچنان پشت سد شورای نظارت مانده اند و اگرچه به نظر می رسد وضعیتشان مثل فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا عبدالرضا کاهانی که گفته می شود مُهر غیرقابل اصلاح خورده ، نیست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ؛ فیلم های توقیفی و قاچاق را به سرانجام می رساند؟

کرونا ؛ فیلم های توقیفی و قاچاق را به سرانجام می رساند؟