مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 02:102020-08-31پزشكي

رفع مشکلات و موانع جاده دسترسی بیمارستان 376 تختخوابی ایلام


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از رفع مشکلات و موانع جاده دسترسی بیمارستان 376 تختخوابی ایلام با همکاری مسئولان ارشد استان خبر داد.

- محمد کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اهتمام ویژه استاندار و مساعدت ارزشمند رییس دانشگاه ایلام، مشکلات و موانع فراروی احداث جاده دسترسی به بیمارستان 376 تختخوابی ایلام رفع شده است.

وی گفت: با رفع این چالش ها و مشکلات جاده دسترسی به بیمارستان؛ روند احداث این پروژه عظیم درمانی در استان تسریع خواهد یافت و زیرساخت های مربوط به آن همچون آب، برق، گاز، تلفن و… به عنوان ضروریات این پروژه در کمترین زمان ممکن اجرا خواهند شد.

وی تصریح کرد: به نمایندگی از جامعه بهداشت و درمان استان از تلاش های شایسته و ماندگار مسئولان ارشد استان در راستای رفع مشکلات و موانع فراروی احداث جاده دسترسی به بیمارستان 376 تختخوابی ایلام تقدیر و تشکر می کنم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه قطعاً با همدلی و همراهی می توان بر مشکلات و موانع فراروی خدمت مردم غلبه کرد، یادآورشد: تکمیل و راه اندازی این بیمارستان به عنوان بزرگترین پروژه درمانی استان، باعث ارتقاء سطح خدمات دهی و رضایتمندی هرچه بیشتر مردم شریف استان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات و موانع جاده دسترسی بیمارستان 376 تختخوابی ایلام

رفع مشکلات و موانع جاده دسترسی بیمارستان 376 تختخوابی ایلام