مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 10:102020-08-31سياسي

رییس: نوآوری مدنظر شورا است/سخنگو: خلاقیت عنصر گمشده شهر شیراز


رییس شورای شهر شیراز به خبرنگار مهر،گفت: یکی از شاخص هایی که در شهر شیراز در نظر گرفته شده است نواوری است و شورا توانسته در این خصوص گام های خوبی بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مبنی بر عدم توجه به نوآوری در شهر شیراز بیان کرد: یکی از موضوعاتی که شورای شهر شیراز بر آن توجه ویژه داشته است موضوع نوآوری است از این رو با در نظر گرفتن جشنواره های مختلف سعی کرده تا از این عنصر در مدیریت شهری بهر گیری لازم صورت بگیرد.

موسوی یادآور شد: موضوع ارزیابی یکی از مسائلی است که در برنامه ریزهای شهری نیز مدنظر قرار گرفته است و موضوع ارزیابی بر اساس یک برنامه ریزی مدون صورت می پذیرد این در حالی است که در شروع فعالیت شورای پنجم رویکردهایی به تصویب رسید و آن راهبردهای مدیریت شهر از نگاه شورا بود که این رویکردها دارای 85 بند است که به تصویب رسید.

وی در خصوص محور فعالیت های شهری شیراز عنوان کرد که محور اصلی برنامه ریزی ها محوریت انسان ها است رییس شورای شهر شیراز مرکز پژوهش های شورا را به عنوان نقطه قوت این شورا عنوان کرد و تصریح کرد: طرح های مختلفی در راستای انجام وظیفه مرکز پژوهش های شورای شهر در نظر گرفته شده است و سعی شده تا بر اساس وظایفی که برای شورای شهر در اساس نامه آن در نظر گرفته شده اقدام به تحقیق و پژوهش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس: نوآوری مدنظر شورا است/سخنگو: خلاقیت عنصر گمشده شهر شیراز

رییس: نوآوری مدنظر شورا است/سخنگو: خلاقیت عنصر گمشده شهر شیراز