مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:052020-08-31اجتماعي

برنامه ای که پیرغلامان را به زیارت خصوصی امام رضا (ع) می برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هادی سمیعی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی رضوان اظهار داشت: سری اول این برنامه تلویزیونی ماه رمضان امسال با رویکرد تقدیر و بزرگداشت خادمان و مسئولین قرآنی روی آنتن رفت.

- ، هادی سمیعی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی رضوان اظهار داشت: سری اول این برنامه تلویزیونی ماه رمضان امسال با رویکرد تقدیر و بزرگداشت خادمان و مسئولین قرآنی روی آنتن رفت.

دعوتنامه ای برای یک زیارت خصوصی وی با اشاره به جزییات این برنامه در سری اول گفت: با توجه به تعطیلی روضه منوره حرم امام رضا (ع) به دلیل شیوع ویروس کرونا، فرصتی دست داد تا در فضای خالی از زائر این حرم مطهر با مشارکت آستان قدس رضوی به تولید برنامه برای تقدیر از خادمان قرآنی بپردازیم.

ابتدا تیم تولید برنامه در شهرستان محل سکونت این خادمان حضور پیدا می کرد و مستندی از زندگی او تهیه و در نهایت نیز دعوتنامه ای برای حضور ایشان در حرم مطهر ارائه می شد.

سمیعی افزود: برای حضور این پیرغلامان برنامه ای تدارک دیده شده بود که خادمانی به استقبال ایشان در حرم رضوی می رفتند و با آنان گفت وگو کرده و تکریم لازم را صورت می دادند و این افراد به زیارت می رفتند.

این برنامه در شب های ماه رمضان، روی آنتن رفت که با استقبال مخاطبان مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای که پیرغلامان را به زیارت خصوصی امام رضا (ع) می برد

برنامه ای که پیرغلامان را به زیارت خصوصی امام رضا (ع) می برد