مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-31سياسي

یوسفی: باید واقعیت استکبار آمریکایی را بدون روتوش دید


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که آمریکایی ها نه تنها نسبت به ملت خودشان بلکه نسبت به ملت های دنیا و معاهدات بین المللی اخلاق مدار، - یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که آمریکایی ها نه تنها نسبت به ملت خودشان بلکه نسبت به ملت های دنیا و معاهدات بین المللی اخلاق مدار، متعهد و صادق نبوده و نیستند.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اینکه حضور افرادی که در راس آمریکا هستند نشانه انحطاط غرب زدگی است، بیان کرد: یکی از مسائلی که این روزها به چالشی برای بشریت تبدیل شده است، بحث اخلاق مداری به ویژه در حوزه اخلاق سیاسی است.

گاهی اوقات زمانی که حرف از اخلاق می شود عده ای لزوما توجه شان به اخلاق دینی جلب می شود در حالی که اخلاق سیاسی و مراوداتی که بین کشورها در جامعه بین الملل صورت می گیرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی در ادامه اظهار کرد: کشور آمریکا که ادعای ابرقدرتی داشت با روی کار آمدن ترامپ نشان داد که آنها حتی در ابتدایی ترین مراودات اجتماعی نیز اخلاق مدار نیستند.

آمریکایی ها نه تنها نسبت به ملت خودشان بلکه نسبت به ملت های دنیا و معاهدات بین المللی اخلاق مدار، متعهد و صادق نبوده و نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسفی: باید واقعیت استکبار آمریکایی را بدون روتوش دید

یوسفی: باید واقعیت استکبار آمریکایی را بدون روتوش دید