مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 04:402020-08-31اجتماعي

همکاری سازمان محیط زیست با ایتالیا برای حفظ یوز آسیایی


معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تلاش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست برای حفظ یوز گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در این خصوص با برنامه عمران ملل متحد «UNDP» مذاکرات و رایزنی کرده است همچنین به زودی پروژه ای بین المللی با طرف .

- معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تلاش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست برای حفظ یوز گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در این خصوص با برنامه عمران ملل متحد UNDP مذاکرات و رایزنی کرده است همچنین به زودی پروژه ای بین المللی با طرف ایتالیایی شروع خواهد شد و منتظر پاسخ ایتالیایی ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کیومرث کلانتری در نشست برخط با هفت استان یوزخیز به مناسبت روز ملی یوز با بیان این که یوز ایرانی، گونه ای پرچم است، گفت: تمام هم و غم سازمان بر این است که یوز ایرانی را از خطر انقراض نجات دهد و برای اینکه این گونه به سرنوشت دو گربه سان دیگر یعنی شیر ایرانی و پلنگ مازندران دچار نشود، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر این که توجه به زیستگاه برای همه گونه ها مهم است، گفت: اولین اولویت سازمان حفظ زیستگاه یوز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سازمان محیط زیست با ایتالیا برای حفظ یوز آسیایی

همکاری سازمان محیط زیست با ایتالیا برای حفظ یوز آسیایی