مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 03:002020-08-30فناوري

ارتقا خدمات مخابراتی همراه برای 18 هزار نفر روستایی مانه و سملقان


مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از ارتقا خدمات مخابراتی همراه برای بالغ بر 18 هزار نفر ساکن در روستاهای خراسان شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی علیرضا هاشمی اظهار کرد: با توجه به شرایط و محدودیت های بحران کرونا، افزایش متقاضیان سرویس اینترنت ADSL و مانیتورینگ ترافیک و ظرفیت موجود، پهنای باند برخی مراکز مخابراتی مانه و سملقان با نصب و بروز رسانی تجهیزات نوین، تغییر بسترها بر روی فیبر نوری  چندین برابر افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: طی مردادماه گذشته در راستای توسعه خدمات ارتباطی، با نصب تجهیزات جدید مخابراتی در مرکز روستایی اینچه سفلی پهنای باند مشترکین ADSL در روستاهای امند، اینچه سفلی، تاجیک، تازه یاب، چشمه قربان شادی و اوبه محمد جان به 1G افزایش یافت که با این افزایش پهنای باند تعداد 8 هزارنفره از ساکنان مناطق فوق از مزایای این طرح ها برخوردار شده اند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: به منظور توسعه خدمات ارتباطی و ارئه سرویس های نوین مخابراتی با نصب و راه اندازی تجهیزات لاین ترمینال در مراکز روستایی پیش قلعه و خرتوت در بخش مانه، جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر از امکانات مخابراتی با پهنای باند بالا برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا خدمات مخابراتی همراه برای 18 هزار نفر روستایی مانه و سملقان

ارتقا خدمات مخابراتی همراه برای 18 هزار نفر روستایی مانه و سملقان