مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 19:102020-08-30اجتماعي

«امروز» آخرین مهلت ثبت نام کتب درسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سال تحصیلی 1400ـ1399 قرار است از 15 شهریور آغاز شود؛ البته مدل آغاز سال تحصیلی بستگی به وضعیت کرونا در کشور دارد.

- امروز آخرین روز از مهلت چندباره برای ثبت نام الکترونیکی کتب درسی است، اما هنوز هم برخی دانش آموزان در مدرسه ثبت نام نکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سال تحصیلی 1400ـ1399 قرار است از 15 شهریور آغاز شود؛ البته مدل آغاز سال تحصیلی بستگی به وضعیت کرونا در کشور دارد.

به عبارت دیگری مناطقی که از نظر وضعیت کرونا، قرمز هستند، کلاس های درس به صورت مجازی برگزار می شود.

در مناطق سفید، کلاس های درس به صورت حضوری و در مناطق زرد، ترکیب حضوری و مجازی است.

داشتن کتاب درسی هیچ ارتباطی به مدل آغاز سال تحصیلی ندارد و دانش آموزان در هر کدام از این شرایط که باشند باید کتاب درسی را داشته باشند؛ البته امسال کتاب درسی فقط از طریق ثبت نام اینترنتی و توزیع از طریق مدرسه انجام می شود.

ثبت نام کتب درسی بر اساس اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و در مدت زمان مقرر شده در حال انجام است؛ البته با توجه به شروع زودهنگام سال تحصیلی، این زمان دستخوش تغییر هم شد.

قرار بود ثبت نام کتاب های درسی آمادگی مقدماتی(پیش دبستانی استثنایی) و پایه اول دوره ابتدایی(عادی و استثنایی)، پایه هفتم دوه اول متوسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امروز» آخرین مهلت ثبت نام کتب درسی

«امروز» آخرین مهلت ثبت نام کتب درسی