مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 09:102020-08-30اقتصادي

اطلاعات موجودی، تولید و فروش باید در سامانه جامع تجارت ثبت شوند


طبق تاکید مدیر پروژه رصد سیستمی فولاد مبنی بر تنظیم بازار محصولات فولادی، مدیریت عرضه و تقاضای محصولات فولادی از طریق ایجاد شفافیت در کل زنجیره تامین محصولات در دستور کار ویژه وزارت صنعت، - طبق تاکید مدیر پروژه رصد سیستمی فولاد مبنی بر تنظیم بازار محصولات فولادی، مدیریت عرضه و تقاضای محصولات فولادی از طریق ایجاد شفافیت در کل زنجیره تامین محصولات در دستور کار ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براین اساس مرتضی احمدی اظهار کرد: با توجه به حساسیت ویژه دولت و نهادهای نظارتی بر روی قیمت محصولات میانی و نهایی فولاد، گاها شاهد این هستیم که برخی تولیدکنندگان، محصول خود را خارج از بورس و با قیمت های بالا عرضه کرده و منجر به افزایش قیمت ها می شوند.

ضمن اینکه به دلیل انتظار تورمی در کشور، بخش های پایین دست این صنعت، بیش از نیاز واقعی متقاضی خرید هستند و بعضا اشخاص غیر تولیدکننده هم به نام تولیدکنندگان و صرفا جهت بهره برداری از اختلاف قیمت بازار و بورس، در بازار تقاضای غیر واقعی ایجاد می کنند که این وضوع نیز موجب تشدید بحران در بازار می شود.

مدیر پروژه رصد سیستمی فولاد تصریح کرد: از این روی و براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار که بخشی از آن توسط معاونت بازرگانی و بخش دیگر آن که مربوط به تقاضای ورق های فولادی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات موجودی، تولید و فروش باید در سامانه جامع تجارت ثبت شوند

اطلاعات موجودی، تولید و فروش باید در سامانه جامع تجارت ثبت شوند