مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 08:352020-08-30سياسي

عزاداری متفاوت اصفهانی ها در گذر چهارباغ/ نماز ظهر عاشورا اقامه شد


گذر فرهنگی چهارباغ امروز علاوه بر وجهه تاریخی، فرهنگی خود، به همت مردم مؤمن اصفهانی، وجهه ای دیگر برای ثبت در تاریخ و تمدن بشری یافته است و آن میزبانی از عزاداران حسینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عزاداری برای سیدالشهدا و یاران باوفایشان، حق جویی، حق طلبی و کوششی برای حکمرانی حق و حقیقت در عالم است، بنابراین آبروی میزبانی از زائران و عزاداران حسینی را شاید نتوان با امر دیگری برابر دانست و این تاج افتخار دیگری است که بر سر چهارباغ خواهد درخشید.

گذر فرهنگی چهارباغ امروز علاوه بر وجهه تاریخی، فرهنگی و هنری خود، به همت مردم مؤمن اصفهانی، وجهه ای دیگر برای ثبت در تاریخ و تمدن بشری یافته است و آن میزبانی از عزاداران حسینی است.

ظهر عاشورا شاید بیش از هر چیزی کلام من به نماز عشق می ورزم حسین ابن علی (ع) در گوش جان طنین انداز می شود و آدمی را به فکر فرو می برد که به راستی حقیقت نماز چیست و همان ندا فریاد برمی آورد که ولایت و بدان که و لم یناد بشی کما نودی بالولایه و باید بدانی ای نفس که در نماز عشق، جز به امام عشق نباید اقتدا کنی.

  حرکت عشاق مکتب حسینی به سمت محل برگزاری نماز ظهر عاشورا دینی و جان نواز است، روح را جلا می دهد، وقتی می بینی فطرت پاک انسانی راه حسین را می نمایاند و کودکان باذوق و شوق پیراهن مشکی پوشیده و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری متفاوت اصفهانی ها در گذر چهارباغ/ نماز ظهر عاشورا اقامه شد

عزاداری متفاوت اصفهانی ها در گذر چهارباغ/ نماز ظهر عاشورا اقامه شد