مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 08:302020-08-30اجتماعي

دست هایی که از سفره ی اباعبدالله جا نماند/ قیمه نذری به سبک روزهای کرونا


امسال با توجه به محدودیت هایی که برای هیئات، حسینیه ها و مساجد درنظر گرفته شده بود حاج کمال طور دیگری برای سفره ی آقا اباعبدالله علیه السلام آستین بالا زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، هر ساله محرم که میشد مردم منطقه کوی فاطمیه و یوسفی اهواز، نذوراتشان را به حسینیه چهارده معصوم حاج کمال می آوردند تا بعد از پخت به صورت غذای گرم بین عزاداران توزیع شود.

و بعد از عزاداری با کارهای هنری حسینی حاج کمال عکس یادگاری می گرفتند اما امسال با توجه به محدودیت هایی که برای هیئات، حسینیه ها و مساجد درنظر گرفته شده بود حاج کمال طور دیگری برای سفره ی آقا اباعبدالله علیه السلام آستین بالا زد.

بقیه ماجرا را از زبان آقای یزدانی، یکی از ساکنان کوی فاطمیه و خیابان معروف شیرالی می خوانیم: هرساله نذورات اهالی و هیئت امنا حسینیه در دهه اول محرم بعد از مراسمات شب حسینیه در بین عزادارن و مدعوین پخش میشد که اکثرا به صورت غذای گرم بود.

اما امسال با توجه به وجود پروتکل های بهداشتی بابت وجود کرونا تا جایی که مقدور بود با بانیان هرساله صحبت کردیم و نذورات امسال به صورت خشکبار تهیه شد و در قالب یک پک مواد غذایی که محتویات یک غذای گرم خورشت قیمه ی هرساله بود به صورت خام و خشکبار و البته با توجه به شرایط فعلی به همراه ماسک برای هر خانواده تهیه و بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست هایی که از سفره ی اباعبدالله جا نماند/ قیمه نذری به سبک روزهای کرونا

دست هایی که از سفره ی اباعبدالله جا نماند/ قیمه نذری به سبک روزهای کرونا