مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 06:102020-08-30اجتماعي

توزیع کتبیه در بین عزاداران حسینی


مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع کتبیه در بین عزاداران حسینی خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج شعائر حسینی و با شعار «هر خانه، - بهزاد شکوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کرونا هم مانع اجرای نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم نشد به دلیل این که در استان زنجان بیشترین موقوفات و نیت های واقفین خیر اندیش برای عزاداری امام حسین (ع) است.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان  افزود: در راستای اجرای نیت واقف کلیه موقوفاتی که در استان زنجان وجود دارد در ایام محرم طبق وقفنامه واقفین توسط مراکز افق بقاع متبرکه و در طرح شمیمع حسینی اجرای نیت می شود.

وی گفت: از اولین روز محرم تا امروز 4هزار از عواید موقوفات بسته معشیتی تهیه و توسط متمدین منطقه به دست نیازمندان رسیده در ایام نیز نتها اجرای نیت بلکه عزاداری و سخنرانی در مناطق و روستاهایی که در نیت واقفین به قید زمان اشاره کرده در حال اجراست.

شکوری ادامه داد: بسیاری از نیات واقفین در خصوص اطعام عزاداران حسینی مقید به مکان است اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برپایی مراسم عزاداری در فضای مسقف، در جای دیگری باید این اجرای نیات انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کتبیه در بین عزاداران حسینی

توزیع کتبیه در بین عزاداران حسینی