مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 05:052020-08-30سياسي

هم حفظ سلامت هم عرض ارادت/ پرچم داران آستانه ای به یاری محرومین شتافتند


کرونا باعث تغییر سبک عزاداری هیئت پرچم داران حسینی در آستانه اشرفیه شد، این هیئت هرساله در شب پنج محرم پرچم و علم های عزاداری را راه انداخته ولی کرونا سبب تغییر سبک عزاداری این هیئت تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، چندین ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا تا قبل از ماه محرم را داشتند ولی بی احتیاطی مردم راه را برای کووید 19 باز گذاشته و موج دوم آن آغاز شد؛ موجی که به مراتب سنگین تر از موج اول بوده و افراد بسیاری مبتلا و خانواده های بی شماری داغدار شدند.

ماه محرم در شهرستان آستانه اشرفیه که به عنوان چهارمین شهر مذهبی کشور نامیده می شود حس و حال بسیار خاصی دارد، از توزیع غذا در مجمع گرفته تا برپایی ایستگاه صلواتی که همه باعث ایجاد شکوه عزاداری ماه محرم در این شهرستان به برکت وجود حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین می شود.

  کرونا دست به انجام این کار بزند.

  یکی دیگر از اقدامات شایسته این هیئت در کمک مؤمنانه تهیه لوازم تحریر و کیف برای کودکان یتیم و افراد ساکن در مناطق محروم بوده است که با توجه به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی بسیار می تواند دل این کودکان معصوم را شاد کند.

آری هیئتی های آستانه اشرفیه نشان دادند در همه شرایط باید بیرق مشکی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برافراشته بوده و در این راه باید نگاه به محرومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم حفظ سلامت هم عرض ارادت/ پرچم داران آستانه ای به یاری محرومین شتافتند

هم حفظ سلامت هم عرض ارادت/ پرچم داران آستانه ای به یاری محرومین شتافتند