مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-29سياسي

عیادت نماینده مجلس از جانباز «ایزدی»/روشنفکر: سپیدار در عرصه دفاع مقدس خوش درخشید


نماینده 3 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد از جانباز «ایزدی» در بخش سپیدار شهرستان بویراحمد عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس در یکی دیگر از بازدیدهای دوره ای خود از خانواده ایثارگران شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون این بار و در ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) به عیادت یکی از جانبازان منطقه سپیدار رفت.

روشنفکر بر بالین جانباز دفاع مقدس نظر ایزدی با بیان اینکه سپیدار در 8 سال دفاع مقدس دین خود را به انقلاب و اسلام و ولایت ادا کرد افزود: رشادت های دلیرمردان سپیداری در آن دوره زبانزد بود و هر کجا رزمندگان سپیداری حضور داشتند جبهه رزمندگان اسلام محکم و استوار در برابر ارتش بعث عراق ایستادگی و مقاومت جانانه می کرد.

  وی گفت: در 8 سال دفاع مقدس شاهد ایثارگری و جانفشانی رزمندگان این منطقه از غرب تا جنوب از خوزستان تا کردستان بودیم و در این راه فرزندان برومندی شربت شهادت نوشیدند و برخی دیگر همچون جانباز سرافراز نظر ایزدی به عنوان شهید زنده پاره ای از جسم خود را تقدیم کردند.

نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون با بیان اینکه جامعه بزرگ ایثارگری استان کم توقع بوده و همواره بر مدار ولایت مداری حرکت می کنند از مسوولان خواست تا نسبت به رفع مشکلات عدیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت نماینده مجلس از جانباز «ایزدی»/روشنفکر: سپیدار در عرصه دفاع مقدس خوش درخشید

عیادت نماینده مجلس از جانباز «ایزدی»/روشنفکر: سپیدار در عرصه دفاع مقدس خوش درخشید