مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 12:402020-08-28ورزشي

بسته پیشنهادی منچسترسیتی به بارسلونا برای جذب مسی


مدیران باشگاه منچسترسیتی قصد دارند هر طور شده فوق ستاره آرژانتینی بارسا را به ترکیب خود اضافه کنند.

- جی پلاس ، نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه منچسترسیتی به منظور به خدمت گرفتن لیونل مسی از بارسلونا و جلوگیری از نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، پیشنهاد پرداخت 100 میلیون یورو به بارسلونا و واگذاری گابریل ژسوس، برناردو سیلوا و اریک گارسیا به آنها را خواهد داد.

احتمال جدایی اریک گارسیا مدافع 19 ساله و اسپانیایی منچسترسیتی از این باشگاه می رفت، چون تنها یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و حاضر به تمدید قراردادش نشده است، اما جدایی ژسوس 23 ساله و برناردو سیلوای 26 ساله از من سیتی که از بازیکنان کلیدی این تیم به شمار می روند، به مذاق هواداران منچسترسیتی خوش نخواهد آمد.

در سوی دیگر نشریه فرانسوی فرانس فوتبال مدعی شده لئوناردو مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن با خورخه مسی پدر و مدیر برنامه های فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تماس گرفته و علاقه این باشگاه فرانسوی به جذب مسی 33 ساله را به اطلاع او رسانده است.

تصمیم غیرمنتظره لیونل مسی برای ترک نوکمپ در پی شکست 8 بر 2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باعث شده است تا گمانه زنی های زیادی درباره آینده فوق ستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته پیشنهادی منچسترسیتی به بارسلونا برای جذب مسی

بسته پیشنهادی منچسترسیتی به بارسلونا برای جذب مسی