مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 08:402020-08-28سياسي

سرنوشت اینترنت رایگان دانش آموزی چه شد؟


مسئول پروژه شبکه شاد دانش آموزان گفت: تمام تلاشمان این است که اینترنت معلمان و دانش آموزان در فضای شاد رایگان شود اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم! - جی پلاس، حسن الحسینی، مسئول پروژه شبکه شاد و مشاور وزیر آموزش و پرورش، درباره اینکه طبق اصل 30 قانون اساسی تحصیل رایگان است آیا در بحث آموزش مجازی قرار نیست اینترنت مصرفی معلمان و دانش آموزان در شبکه شاد رایگان شود؟ اظهار کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش این است که حتماً اینترنت مورد استفاده معلمان و دانش آموزان در این فضا رایگان باشد.

وی افزود: تلاش می کنیم اینترنت معلمان و دانش آموزان کاملاً رایگان یا در حداقل قیمت باشد اما تا به امروز تلاشمان به جایی نرسیده است و امیدوارم برای سال تحصیلی جدید این مشکل برطرف شود بنابراین فعلاً حرف جدیدی نداریم و منتظریم این اتفاق بیفتد.

مسئول پروژه شبکه شاد و مشاور وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که مشکل کار کجاست؟ گفت: مسئله همان است که قبلاً گفتیم بنابراین منتظریم؛ باید وزارت ارتباطات این موضوع را مشخص کند، فکر می کنم آنها هم محدودیت هایی دارند و باید در مجموع تصمیمی به نفع نظام تعلیم و تربیت گرفته شود.

محمود حبیبی؛ مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درباره نتایج مذاکرات برای کاهش هزینه ها در اینترنت شاد گفته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت اینترنت رایگان دانش آموزی چه شد؟

سرنوشت اینترنت رایگان دانش آموزی چه شد؟