مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 07:302020-08-28بين الملل

عزیمت کشتی ایرانی حامل آلومینا از ونزوئلا


خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داده یک کشتی ایران که محموله ای برای سوپرمارکت ایرانی به ونزوئلا برده بود، پس از بارگیری یک محموله آلومینا به سمت اقیانوس آتلانتیک حرکت کرد.

- خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داده یک کشتی ایران که محموله ای برای سوپرمارکت ایرانی به ونزوئلا برده بود، پس از بارگیری یک محموله آلومینا به سمت اقیانوس آتلانتیک حرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویترز به نقل از منابع آگاه این خبر را منتشر کرد اما مشتری محموله آلومینا یا مقصد کشتی گلسان که ظرفیت حمل 22 هزار و 882 تن بار را دارد، معلوم نیست.

طبق آمار رفینیتیو آیکان، این کشتی در حال حاضر به سمت شرق برای عبور از اقیانوس آتلانتیک در حرکت است اما همچنان مقصد خود را بندر لاگوایرای ونزوئلا مشخص کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، این کشتی متعلق به شرکت کشتیرانی مسخر دریا بوده و تحت مدیریت شرکت راهبران امید دریا قرار دارد که هر دو در نوامبر سال 2018 هدف تحریمهای آمریکا علیه شرکتهای کشتیرانی و بانکی ایرانی قرار گرفتند.

وزارت اطلاعات ونزوئلا و نماینده ایران در سازمان ملل متحد درباره این محموله اظهارنظر نکردند.

ایران و ونزوئلا که هر دو از اعضای اوپک هستند، در ماههای اخیر و همزمان با تشدید تحریمهای اقتصادی آمریکا، روابط تجاری نزدیکتری داشته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیمت کشتی ایرانی حامل آلومینا از ونزوئلا

عزیمت کشتی ایرانی حامل آلومینا از ونزوئلا