مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 01:452020-08-27اقتصادي

آغاز برداشت ذرت علوفه از سطح 1000 هکتار اراضی زیرکشت در خرم آباد


مدیر جهاد کشاورزی خرم آباد از آغاز برداشت ذرت علوفه از سطح 1000 هکتار از اراضی زیر کشت این محصول در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر جهاد کشاورزی خرم آباد از آغاز برداشت ذرت علوفه از سطح 1000 هکتار از اراضی زیر کشت این محصول در این شهرستان خبر داد.

مراد بیرانوند امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برداشت ذرت علوفه از سطح 1000 هکتار از اراضی زیر کشت این محصول در شهرستان خرم آباد آغاز شد.

وی ادامه داد: در سال زراعی جاری بیش از 1000 هکتار از اراضی آبی خرم آباد در دو مرحله کشت بهاره و کشت دوم بعد از برداشت کلزا و غلات به کشت ذرت علوفه ای اختصاص داده شده و در راستای حمایت از کشاورزان ذرت کار به منظور تولید علوفه سیلویی مورد نیاز دامداران نسبت به هدایت و تأمین ارقام بذور اصلاح شده و نهاده های سم و کود شیمیایی و خدمات فنی و آموزشی اقدام و بیش از 30 تن بذر اصلاح شده و بالغ بر 6000 کیسه انواع کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان تأمین و در اختیار آن ها قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد ادامه داد: برداشت ذرت علوفه در خرم آباد از اوایل شهریور آغاز شده و تا 15 مهرماه جاری ادامه دارد و پیش بینی می شود بیش از 50000 تُن ذرت علوفه ای و قابل سیلاژ توسط چهار شرکت مکانیزاسیون حوزه عمل شهرستان در قالب زنجیره های تولید برداشت و در اختیار دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت ذرت علوفه از سطح 1000 هکتار اراضی زیرکشت در خرم آباد

آغاز برداشت ذرت علوفه از سطح 1000 هکتار اراضی زیرکشت در خرم آباد