مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 18:102020-08-27اقتصادي

پروژه روگذر شهید سلیمانی در شاهرود کلنگ زنی شد


همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، پروژه تقاطع غیرهمسطح شاهرود با هدف تسهیل در آمد و شد شهری و با حضور مسئولان ارشد شهرستانی و استانی کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین کلنگ زنی پروژه غیر هم سطح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با هفته دولت و با محور احداث تقاطع برای تسهیل حرکت در شهر شاهرود و کاهش ترافیک، روان سازی تردد خودروها و پس از گذران آزمایش خاک و استقامت مکان کلنگ زنی شد.

فرماندار شاهرود در آیین کلنگ زنی این طرح با بیان اینکه بیشترین اعتبار پروژه های هفته دولت به اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری شاهرود اختصاص دارد، گفت: در هفته دولت مجموع پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر 238 میلیارد تومان افتتاح شد که بیشترین پروژه مربوط به راه و شهرسازی با 92 میلیارد تومان و 49 میلیارد تومان مربوط به شهرداری شاهرود است.

نادر فخری با بیان اینکه 99 پروژه در شاهرود با اعتبار 90 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح شد، تاکید داشت: شهرداری شاهرود با نصب تابلو روز شمار در پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی شاهد سرعت، دقت، نظم و… در روند اجرایی آن و دیگر پروژه های هم زمان در مجموعه مدیریت شهری خواهیم بود.

شهردار شاهرود نیز در این مراسم احداث تقاطع در این محل را با تاکید شورای ترافیک بنا بر آمار تصادفات پلیس راهور و اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه روگذر شهید سلیمانی در شاهرود کلنگ زنی شد

پروژه روگذر شهید سلیمانی در شاهرود کلنگ زنی شد