مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 15:452020-08-27اقتصادي

موفقیت دولت در مدیریت اقتصاد بدون نفت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مدیریت اقتصاد بدون نفت با عزم و تلاش مسئولان و همدلی مردم شریف ایران در دولت دکتر روحانی به خوبی درحال اجرا است.

- حبیب الله خجسته پور، در پنجمین روز از هفته گرامیداشت دولت و در آیین ویدئو کنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه در سالن کوثر استانداری افزود: به دلیل تحریم ها اکنون ایران اسلامی با مشکلات فراوانی در فروش نفت مواجه است و یا درآمدهای حاصل از فروش و صادرات اندک نفت هم با تاخیر به کشور برمی گردد.

وی خاطرنشان کرد: باوجود فشارهای خارجی، دولت تدبیر و امید رویکرد اقتصاد بدون نفت را در پیش گرفت و مدیریت خوبی از سوی شخص دکتر روحانی و مسئولان ارشد کشور انجام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: با هدایت های رهبر معظم انقلاب و مدیریت دکتر روحانی تاکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم از گردنه های مختلفی به سلامت عبور کردند و با همدلی و وحدت می توان این شرایط سخت اقتصادی را هم سپری کرد.

خجسته پور تصریح کرد: با تلاش مسئولان ، هدایت رهبر معظم انقلاب و برنامه ریزی های دکتر روحانی چشم اندازهای خوبی برای توسعه ایران اسلامی ترسیم شده است و عزت و سربلندی این نظام مقدس با وجود کارشکنی و توطئه های دشمنان ادامه خواهد یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دولت در مدیریت اقتصاد بدون نفت

موفقیت دولت در مدیریت اقتصاد بدون نفت