مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-27سياسي

شهروندان تهرانی از سفر در ایام تعطیل خودداری کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: شهروندان تهران به طور جدی از سفرهای غیرضروری با توجه به تعطیلات پیش رو اجتناب کنند، چراکه این امر سبب انتشار و افزایش شیوع ویروس کرونا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزکوه، محمد تقی زاده ظهرامروز در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان فیروزکوه به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران در خصوص تصمیم های اتخاذ شده در ستاد مقابله با در مراکز درمانی باشیم که این موضوع علاوه بر اینکه کادر درمانی را دچار چالش جدی می کند، قطعاً جان شهروندان و هم استانی ها را به مخاطره می اندازد.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه متأسفانه برخی از استان های پیرامونی تهران در وضعیت قرمز و هشدار به سر می برند، توصیه جدی ما این است که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وضعیت تهران تغییر کند، محدودیت ها دوباره اعمال می شود معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در خصوص طرح ترافیک شهر تهران افزود: ستاد ملی مقابله با یی و محدودیت ها اعمال شده، اما از لحاظ کمی و کیفی و به ویژه در بخش اشتغال زایی شاهد رشد بوده ایم.

تقی زاده بیان کرد: در هفته دولت سال گذشته، هفت هزار اشتغال بر اساس پروژه ها در استان تهران ایجاد شد که این رقم به 20 هزار نفر اشتغال زایی مستقیم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان تهرانی از سفر در ایام تعطیل خودداری کنند

شهروندان تهرانی از سفر در ایام تعطیل خودداری کنند