مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-27سياسي

مسئولان از تبدیل شدن مصرف قلیان به یک هنجار اجتماعی جلوگیری کنند


امام جمعه همدان بابیان اینکه علنی بودن استفاده از قلیان و تبدیل آن به یک فرهنگ بسیار خطرناک است، گفت: مسئولان از تبدیل شدن مصرف قلیان به یک هنجار اجتماعی جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح پنج شنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان اعتیاد را ام المفاسد دانست و اظهار کرد: آن قبحی که در روایات برای شرب خمر بیان شده به میزان بالاتری امروز برای اعتیاد وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم بررسی میزان موفقیت در درمان معتادان، بیان کرد: نباید تنها به مساله درمان توجه کرد بلکه باید در برخورد با اعتیاد توجه بیشتری به مسائل فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به استفاده از قلیان در اماکن عمومی واکنش نشان داد و گفت: خطرناک تر از استفاده قلیان، فرهنگی است که در حال شکل گیری در جامعه است و آن تبدیل شدن استفاده از قلیان به یک هنجار اجتماعی است.

وی افزود: در این زمینه نیازمند قانون گذاری و اجرای درست قانون هستیم، چرا که علنی بودن استفاده از قلیان و تبدیل آن به یک فرهنگ بسیار خطرناک است.

آیت الله شعبانی خواستار اقدام متولیان در این خصوص شد و عنوان کرد: فروش و استفاده قلیان در اماکن عمومی گلایه مندی های بسیاری را در بین خانواده هایی که در محیط های عمومی حضور دارند ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از تبدیل شدن مصرف قلیان به یک هنجار اجتماعی جلوگیری کنند

مسئولان از تبدیل شدن مصرف قلیان به یک هنجار اجتماعی جلوگیری کنند