مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 21:502020-08-26فرهنگي

لحظه وداع اباعبدالله(ع) با صدای حسام الدین سراج + صوت


آلبوم «وداع» را حسام الدین سراج در قالب دو مجموعه بر اساس اشعار عثمان سامانی خوانده است؛ فردی که اشعارش جنبه عرفانی، عاشقانه و حماسی دارد و به گفته سراج «برای یک اجرای ارکسترال فوق العاده است».

- آلبوم وداع را حسام الدین سراج در قالب دو مجموعه بر اساس اشعار عثمان سامانی خوانده است؛ فردی که اشعارش جنبه عرفانی، عاشقانه و حماسی دارد و به گفته سراج برای یک اجرای ارکسترال فوق العاده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلبوم وداع در دو مجموعه وداع 1 و وداع 2 با آهنگسازی سید محمد میرزمانی، ترانه سرایی غلامرضا کافی و خوانندگی حسام الدین سراج توسط مرکز موسیقی حوزه هنری در تابستان 84 منتشر شده است.

قطعات راز، آینه عشق و باده الست، سرخیل مستان و وحدت عاشقانه، غریب آشنا، یک دل و یک بار، سر حق، عاشق کشی و ساز مستی، داستانسرا، شوخ شیرین 1 و 2، وداع و پریشانی، غریبه، گریه خون آثار این آلبوم را تشکیل می دهند.

در آلبوم وداع ، بهزاد فروهری، کورش بابایی، مجید اخشابی، جمال جهانشاد، مسعود حبیبی، ناصر رحیمی، محمدحسین پورمعین، همایون رحیمیان، ارسلان کامکار، مازیار ظهیرالدینی، عمادرضا نکویی، کریم قربانی، علیرضا خورشیدفر، محمود منتظم صدیقی و کورش بزرگ پور به نوازندگی پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه وداع اباعبدالله(ع) با صدای حسام الدین سراج + صوت

لحظه وداع اباعبدالله(ع) با صدای حسام الدین سراج + صوت