مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 18:102020-08-26بين الملل

عصبانیت برایان هوک از همکاری چین با ایران


نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد: چینی ها نمی توانند روابط خود را با رژیم ایران که حامیانش شعار مرگ بر اسراییل سر می دهند، تقویت کنند و همزمان با اسراییل نیز روابط تجاری عادی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران با تأکید بر اینکه از نظر دولت آمریکا، چین نباید همزمان با ایران و رژیم صهیونیستی رابطه داشته باشد، اعلام کرد که واشنگتن به طور صریح این پیام را به مقامات رژیم صهیونیستی منتقل کرده است.

برایان هوک نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد که دولت متبوعش با روابط میان چین و رژیم صهیونیستی مخالف است و این مخالفت را آشکارا ابراز داشته است.

برایان هوک که یکی از حاضران در نشست اخیر مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده است، به خبرنگار پایگاه خبری اکسیوس گفت: آمریکا خطاب به مقامات اسراییلی تأکید کرده است که حمایت چین از ایران در جریان قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران و همچنین توافق راهبردی چین و ایران نباید بدون پاسخ بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت برایان هوک از همکاری چین با ایران

عصبانیت برایان هوک از همکاری چین با ایران