مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 16:552020-08-26اقتصادي

موانع سد راه سرمایه گذاران برداشته شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با با بیان اینکه موانع سد راه سرمایه گذاران برداشته شود، اظهار کرد: برخی قوانین مزاحم در بخش سرمایه گذاری باید حذف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک دین پرست عصر چهارشنبه در جلسه مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: موضوع عدم توازن و تعادل منطقه ای درست است و اختلاف موجود میان توسعه یافتگی استان ها تا زمانی که سند آمایش سرزمین مبنای توسعه قرار نگیرد علی رغم تلاش ها وجود دارد و اکنون این مهم در حال پیگیری است.

وی گفت: در حال حاضر برای پنج استان شامل خراسان شمالی، ایلام، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر یک مجموعه سند هماهنگی نوشتیم که سند پایه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت هرجا همدلی باشد کارها محقق می شود و لازم است در استان کارگروهی تشکیل شود که چرا چهارمحال و بختیاری با وجود ظرفیت های بسیار نرخ بیکاری بالایی دارد.

وی با بیان اینکه جهش تولید با تغییر رویکرد و فکر مدیران دولتی رخ می دهد، ادامه داد: مهمترین وظیفه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شناسایی قوانین مزاحم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع سد راه سرمایه گذاران برداشته شود

موانع سد راه سرمایه گذاران برداشته شود